BloodStorm

Alla inlägg under maj 2014

Av Emilie Svensson - 20 maj 2014 22:50

 

Kom hem för ungefär 2 timmar sedan, har varit borta hela dagen.

Stack hem till min pappa efter skolan då jag var själv med mina 2 bästavänner.

Vi spelade Slendertubbies och hade roligt, sen vid klockan 18:00 ungefär drog den ena hem och jag följde med den andra hem. Vi var ute och gick med hennes hund, eller hon passar den hunden åt några grannar som är borta.

Jag spelade lite hon och jag och pratade om att starta ett företag i framtiden, haha.

Men sedan när jag kom hem märkte jag att min mamma och hennes kille inte var hemma.

Men jag gick in och min storebror sa att jag skulle ringa till min pappa, vilket jag gjorde.

Då berättade han att min mamma låg på sjukhus och ska vara där i 2 veckor.

Hon hade förlorat mycket blod och har de senaste dagarna mått dåligt och behövat ta mediciner.

Hon kom hit för en stund sedan för att hämta sina saker (tandborste och sånt) och då hann jag att träffa henne innan hon ger sig av. Kommer tänka på henne hela dagen imorgon, svårt att koncentrera sig.

Hon hade gips runt handleden, de hade stuckit sprutor där. Hon berättade att de hade missat 3 gånger med att sätta i nålen på rätt plats (till blodådern). Iallafall, ska se om jag kan komma och träffa henne någon dag när jag är ledig.


Av Emilie Svensson - 20 maj 2014 22:36

 

 


Konstigt, jag vet.

Av Emilie Svensson - 15 maj 2014 18:48

   

Ursäkta små och usla bilder, har problem med Ipaden...


Sitter ute på balkongen med solen i ansiktet, ganska skönt väder.

Ska även färga håret eftersom mitt blåa håller på att färgas ut varje gång jag duschar.

Ska inte köpa det märket igen, men nu ska jag färga det brun/rött.

Har haft rött förut men färgar om det ofta.

Spelar samt World of warcraft, laddat ner det på min MacBook eftersom min andra dator inte funkar och jag inte kommer ihåg kontot så jag kan inte komma in på den. 

Så jag har en ny nu, konto då.

Bilder kommer sen, och jag ska fixa Ipaden eftersom det stör mig med så dålig kvalite.

Har även grillat ute, sjukt gott.

Av Emilie Svensson - 10 maj 2014 19:48

 

 

 

 

Är uttråkad, yup.  

Av Emilie Svensson - 10 maj 2014 19:29

   

Köpte detta läderarmband för 50 kr idag, so sjukt snygg!

Fanns i hel svart och svart/rött.

Ska köpa de två andra färgerna någon annan gång.

De har knappar som ni ser och är inte alls obekväm.

Om mig

 

Hej!

Mitt namn är Emilie och jag är en 13-årig tjej från Halland.

Jag älskar musik och frukt!

I min blogg skriver jag om mina tankar och åsikter, och såklart om min vardag.

 

 

 

Kontakt: bloodstorm01@live.se

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards