BloodStorm

Alla inlägg under december 2013

Av Emilie Svensson - 31 december 2013 17:31

Det har inte hänt så mycket, men jag är iallafall hos min farmor nu.

Har varit det sen i Lördags.

Igår fyllde hon år, och idag är det nyårsafton.

Finns inte så mycket att göra här men jag har datorn.

Så, vad ska jag göra och vad ska jag skriva om?

Oh, i förrigår kollade jag på alla Chucky filmerna IGEN, haha.

Så sjukt roligt, men den som kom ut i år var därimot mindre bra.

Kinzie träffar jag iallafall inte förens nästa år ;)

Bloggar imorgon om jag kan eller vill.


Denna låten är sjukt bra, och när jag hörde att Deuce var med på slutet blev jag förvånad.

Deuce var nämligen med i Hollywood Undead, och dom lyssnar jag också på väldigt mycket.

Danny har tagit över, men de är lika bra.


Av Emilie Svensson - 27 december 2013 18:38

Igår och idag har jag shoppat en massa saker.

Idag var det inte meningen men jag kunde inte låta bli, haha xD

Men först när jag var i stan var jag med min syster.

Vi köpte lite saker och gick runt och sen åt vi på en café.

Och innan vi skulle hem igen var vi inne på H&M och då ringde min pappa henne.

Och ni undrar säkert vad som är så intressant med det?

Det ska jag berätta för er...

Henne's ringsignal var på högsta volym och i ringsignalen är det en polisbil.

Alla i affären stirrade på henne och dom trodde det var larmet som gick.

Jag bara gick ifrån henne för att låtsas som att jag inte känner henne xD

Min syster jobbar där och en av dom som trodde att det var larmet jobbade också där och sa: "Det var ingen trevlig ringsignal" och så började dom skratta.

Och min syster sa sen: "Tur att jag ska till England imorgon (alltså idag) för det skulle vara pinsamt på Lördag annars när jag ska jobba...".

Och nu är hon påväg till England med sin kille för att träffa min morbröder.

Och i Söndags åkte min mamma och min moster till Thailand för att dom skulle hälsa på sin släkt.

Även för att hon ska köpa möbler till vårt nya hus nere i Thailand.

Ja, jag är halvsvensk och halvthai.

Men jag pratar bara svenska och engelska.

Och idag när jag var i stan var jag med Louise, vi handlade lite kläder och så kollade vi på bio.

Jag köpte 2 st Victoria Secret parfymer igår och 2 nya idag.

Eftersom det var mellandags rea var det ju mycket billigare.

Underkläder för 75:- kr och tröjor för 99:- på H&M.

Det fanns såklart ännu billigare.

Vi kollade på Walking with dinosours (stavning?).

Jag tycker inte det är pinsamt för det finns anledningar.

Det var spännande och gulligt.

Man fick lära sig mer om dinosourier och mer.

Vad dom åt och sånt.

Och om några timmar kommer Louise hem till mig för att hon ska sova över.

Hon skulle hälsa på sin mormor för hon skulle typ ha gäster.

Runt 22.00 kommer hon, gör inget för vi kan vara uppe sent.

Och imorgon ska jag packa kläder och saker för jag ska till min farmor och stanna där 1 vecka typ.

Ganska kul, hon bor vid skogen så jag ser alltid rovdjur.

Älgar som står precis utanför huset och sånt.

Kanske bloggar senare idag när hon är här, men nu ska jag lyssna på musik.


Men här är bilder på det jag köpte idag och igår:


           


Av Emilie Svensson - 27 december 2013 18:25

För inte så länge sedan släpptes BOTDF (Blood on the dance floor)'s nya låt "Time machine".

Jag älskar den så sjukt mycket, jag lyssnar på den hela tiden och kan nästan den utantill.


Av Emilie Svensson - 27 december 2013 18:15

Detta är första inlägget i min nya blogg.

Har haft andra irl bloggar förrut men jag har helt enkelt slutat blogga på dom och börjar nu om på nytt.

Jag berätta kort om mig själv.

Jag heter Emilie Svensson och jag bor någonstans i Halland tillsammans med min storebror och min pappa.

Ibland bor jag hos min mamma och hennes kille, men inte direkt...

Min storasyster har flyttat ut till sin kille.

Jag har 1 katt, 2 hamstrar och några fiskar.

Jag älskar min kille, svart, Blood on the dance floor, Black Veil Brides, Avenged Sevenfold, Hollywood Undead och neon färger såklart.

Jag gillar därimot inte insekter, att bli sjuk, förlora någon som står nära en, att vara utan mobilen och att få sega svar via sms eller Kik.


Hoppas ni stannar, kram!



Dahvie Vanity från Blood on the dance floor:

  

Sjukt söt!



Tidigare månad - Senare månad

Om mig

 

Hej!

Mitt namn är Emilie och jag är en 13-årig tjej från Halland.

Jag älskar musik och frukt!

I min blogg skriver jag om mina tankar och åsikter, och såklart om min vardag.

 

 

 

Kontakt: bloodstorm01@live.se

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards